Blog
Nyitnikék
Ugye Te is részt vettél már valaha a Jaguár Média ügyfélpartiján? Ha véletlenül mégsem, és érkezik a meghívó, az ideire feltétlenül gyere el, hiszen 10 évesek leszünk. Már most, amikor még javában tartanak a korlátozó intézkedések, bizakodva nézünk a nyári hónapok elé...
Üzenet a múltból!
Itt a Jaguár Médiánál mindig is fókuszban volt az adatbázis építés. Korábban saját eDM listánk frissítése, növelése kapcsán foglalkoztunk vele, néhány éve pedig már partnereink számára is gyűjtünk hírlevél feliratkozókat. Szeretnénk most bemutatni egy kreatív, új...
Emoji a hírlevélben?
Manapság az internetes kommunikációhoz gyökeresen hozzátartoznak az emojik, segítenek kiegészíteni a mondandónkat, vagy kifejezni hangulatunkat. Igaz, hogy ma már nem számítanak újdonságnak a weben: az első emoji több mint 20 évvel ezelőtt bukkant fel Japánban, és már...
E-mail marketing a Covid alatt
Ahogy minden üzleti és marketing területre, a pandémiás időszak az e-mail-marketingre is hatással volt. Csak éppen pozitív értelemben. A Hubspot riportja szerint átlagosan 27%- kal több e-mailt küldtek a cégek a Covid–19 kezdete óta, a Campaign Monitor kutatása pedig...
Miért éri meg hírlevél adatbázist építeni?
Ebben a cikkben azt foglaljuk össze, mik az előnyei a saját hírlevél adatbázisnak. Hosszútávon felhasználható Míg a Facebook és Google hirdetési rendszereiben évről évre költségesebbé válik a felhasználók elérése és a forgalom, addig a saját adatbázisra kiküldött...
Mikor küldjünk B2B hírlevelet?
Egy B2B kampány esetében fontos, hogy kellőképp körültekintően válasszuk meg a kiküldés időpontját, hiszen az ünnepi időszakban majdhogy nem tilos bármilyen B2B témájú levelet kiküldeni, hiszen ki az, aki karácsonykor akar rendezvényre jelentkezni? A legideálisabb a...