Egy B2B kampány esetében fontos, hogy kellőképp körültekintően válasszuk meg a kiküldés időpontját, hiszen az ünnepi időszakban majdhogy nem tilos bármilyen B2B témájú levelet kiküldeni, hiszen ki az, aki karácsonykor akar rendezvényre jelentkezni? A legideálisabb a hétköznap (abból is a kedd, szerda, csütörtök) kora reggel/délelőtt. De miért is? Gondoljuk csak át a saját napunkat. Beérünk munkába, és az első, hogy átnézzük a leveleinket. Nagyobb esély van arra, hogy egy szakmai konferenciára való felhíváson jobban megakad a szemünk, mint például pénteken, amikor már mindenkinek a hétvége lebeg a szeme előtt. A hétfővel pedig az a baj, hogy tele van a postafiókunk a hétvégén beérkezett levelekkel, így sajnos nagy az esély, hogy a levelünk egyenesen a kukában landol.

Ha ezt szem előtt tartjuk, akkor levelünk eredménye és hatékonysága jóval magasabb lesz. Egyéb tanácsokért keressenek minket bizalommal.