Blog

Mikor küldjünk B2B hírlevelet?

Egy B2B kampány esetében fontos, hogy kellőképp körültekintően válasszuk meg a kiküldés időpontját, hiszen az ünnepi időszakban majdhogy nem tilos bármilyen B2B témájú levelet kiküldeni, hiszen ki az, aki karácsonykor akar rendezvényre jelentkezni? A legideálisabb a...

Mitől lesz hatékony az eDM?

Mivel manapság az e-mail a hivatalos kommunikáció eszköze, az e-mail direkt marketing is nagy népszerűségnek örvend. De mitől is lesz hatékonyabb, mint a TV és rádió reklámok? Először is a kifinomult targetálásnak köszönhetően: cégünk nem csak adatalapú, hanem...

6 biztos tipp, hogy sikeres legyen a kampányunk

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehet sikeres a kampányunk hat lépésben. 1. Az első legfontosabb a tárgymező, ugyanis egy jól megírt tárggyal jelentősen növelhető a megnyitási arány. Legyen rövid, frappáns, ugyanakkor mégis figyelemfelkeltő. Talán elcsépeltnek...

Hogyan kezdjünk neki a kampánytervezésnek?

A kampányterv készítése nagyon fontos, így láthatjuk a teljes képet, aminek a segítségével előre tudunk tervezni. Mindenekelőtt fontos meghatározni, hogy mi is a célja a kampánynak. Cél lehet az eladás, érdeklődés felkeltése, termék vagy szolgáltatás bemutatása, vagy...

Adatbázis építés

Manapság sokat hallunk az adatbázis építés fontosságáról, és nem véletlenül, hiszen egy releváns adatbázis a cégek legnagyobb értéke. A kiválóan szegmentált, minőségi lista garantálja a hírlevelek hatékonyságát, és az abból következő kiugró árbevételt. Az értékes...

A/B teszt. Miért fontos?

Az A/B tesztelés egy konverziónövelő módszer, ami segít optimalizálni a folyamatainkat, és megtalálhatjuk a leghatékonyabb megoldásokat. Segítségével két verziót hasonlítunk össze, és eredményképp megkapjuk, melyik teljesített jobban. A továbbiakban pedig a jobban...