Blog

Így növeld hatékonyan a konverziós arányt

Konverzió növelés felsőfokon: ebben a cikkben olyan tényezőket gyűjtöttünk össze az elmúlt 10 év tapasztalatából, amik hozzájárulhatnak a konverziós arány növeléséhez. 1. Ajándék a potenciális vásárlóknak Nincs annál nagyobb behúzó erő, ha valamit kínálunk a...

Adatbázis szűrési lehetőségek

Piacvezető pozíciónkat nagyban köszönhetjük annak, hogy adatbázisaink gondozására, frissítésére és profilozására hatalmas gondot fordítunk. Minden kampány után elemezzük, hogyan viselkednek a user-ek, és ez alapján különféle ident-ekbe helyezzük őket. Ennek...

E-DM és a Google Trends kapcsolata

valamint közvetlen és közvetett kampányeredmény ráhatások Az e-DM szolgáltatás az azonnali és célirányos tömeges megszólítás erejével jó hatással van más online kommunikációs csatornák (pl. Google Ads, Facebook) eredményességének növelésére. Ezek a ráhatások...

Nyitnikék

Ugye Te is részt vettél már valaha a Jaguár Média ügyfélpartiján? Ha véletlenül mégsem, és érkezik a meghívó, az ideire feltétlenül gyere el, hiszen 10 évesek leszünk. Már most, amikor még javában tartanak a korlátozó intézkedések, bizakodva nézünk a nyári hónapok elé...

Üzenet a múltból!

Itt a Jaguár Médiánál mindig is fókuszban volt az adatbázis építés. Korábban saját eDM listánk frissítése, növelése kapcsán foglalkoztunk vele, néhány éve pedig már partnereink számára is gyűjtünk hírlevél feliratkozókat. Szeretnénk most bemutatni egy kreatív, új...

Emoji a hírlevélben?

Manapság az internetes kommunikációhoz gyökeresen hozzátartoznak az emojik, segítenek kiegészíteni a mondandónkat, vagy kifejezni hangulatunkat. Igaz, hogy ma már nem számítanak újdonságnak a weben: az első emoji több mint 20 évvel ezelőtt bukkant fel Japánban, és már...