Blog

Hogyan kezdjünk neki a kampánytervezésnek?

A kampányterv készítése nagyon fontos, így láthatjuk a teljes képet, aminek a segítségével előre tudunk tervezni. Mindenekelőtt fontos meghatározni, hogy mi is a célja a kampánynak. Cél lehet az eladás, érdeklődés felkeltése, termék vagy szolgáltatás bemutatása, vagy...

Adatbázis építés

Manapság sokat hallunk az adatbázis építés fontosságáról, és nem véletlenül, hiszen egy releváns adatbázis a cégek legnagyobb értéke. A kiválóan szegmentált, minőségi lista garantálja a hírlevelek hatékonyságát, és az abból következő kiugró árbevételt. Az értékes...

A/B teszt. Miért fontos?

Az A/B tesztelés egy konverziónövelő módszer, ami segít optimalizálni a folyamatainkat, és megtalálhatjuk a leghatékonyabb megoldásokat. Segítségével két verziót hasonlítunk össze, és eredményképp megkapjuk, melyik teljesített jobban. A továbbiakban pedig a jobban...

Az adat az új olaj

Sokszor nem is vagyunk tudatában, hogy mennyi mindent tudunk a vásárlóinkról. Pedig a versenyelőny annál a vállalatnál van, amelyik jobban tudja az adatokat hasznosítani, tárolni és kezelni. Az adatok segítségével személyiségi profilokat tudunk felállítani, így testre...