Blog

E-mail marketing a Covid alatt

Ahogy minden üzleti és marketing területre, a pandémiás időszak az e-mail-marketingre is hatással volt. Csak éppen pozitív értelemben. A Hubspot riportja szerint átlagosan 27%- kal több e-mailt küldtek a cégek a Covid–19 kezdete óta, a Campaign Monitor kutatása pedig...

Miért éri meg hírlevél adatbázist építeni?

Ebben a cikkben azt foglaljuk össze, mik az előnyei a saját hírlevél adatbázisnak. Hosszútávon felhasználható Míg a Facebook és Google hirdetési rendszereiben évről évre költségesebbé válik a felhasználók elérése és a forgalom, addig a saját adatbázisra kiküldött...

Mikor küldjünk B2B hírlevelet?

Egy B2B kampány esetében fontos, hogy kellőképp körültekintően válasszuk meg a kiküldés időpontját, hiszen az ünnepi időszakban majdhogy nem tilos bármilyen B2B témájú levelet kiküldeni, hiszen ki az, aki karácsonykor akar rendezvényre jelentkezni? A legideálisabb a...

Mitől lesz hatékony az eDM?

Mivel manapság az e-mail a hivatalos kommunikáció eszköze, az e-mail direkt marketing is nagy népszerűségnek örvend. De mitől is lesz hatékonyabb, mint a TV és rádió reklámok? Először is a kifinomult targetálásnak köszönhetően: cégünk nem csak adatalapú, hanem...

6 biztos tipp, hogy sikeres legyen a kampányunk

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehet sikeres a kampányunk hat lépésben. 1. Az első legfontosabb a tárgymező, ugyanis egy jól megírt tárggyal jelentősen növelhető a megnyitási arány. Legyen rövid, frappáns, ugyanakkor mégis figyelemfelkeltő. Talán elcsépeltnek...

Hogyan kezdjünk neki a kampánytervezésnek?

A kampányterv készítése nagyon fontos, így láthatjuk a teljes képet, aminek a segítségével előre tudunk tervezni. Mindenekelőtt fontos meghatározni, hogy mi is a célja a kampánynak. Cél lehet az eladás, érdeklődés felkeltése, termék vagy szolgáltatás bemutatása, vagy...