Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehet sikeres a kampányunk hat lépésben.
1. Az első legfontosabb a tárgymező, ugyanis egy jól megírt tárggyal jelentősen növelhető a megnyitási arány. Legyen rövid, frappáns, ugyanakkor mégis figyelemfelkeltő. Talán elcsépeltnek tűnhet, hogy szólítsuk a nevén az olvasót, mégis hatékonyabban működik, mint perszonalizáció nélkül.
2. Ha már a tárgyban nevén szólítottuk az olvasót, tegyük ezt meg magában a levélben is, egyrészt mert hatékonyabbak, másrészt mert jobb konverzió érhető el velük. A perszonalizáció segítségével következetes és azonnali lehet a kommunikációnk. Korábbi cikkünkben már írtunk az A/B teszt fontosságáról, erről itt olvashatnak bővebben.
3. Megnyitáskor az olvasó már látni fogja az üzenetünk 30-50 százalékát, éppen ezért fontos, hogy a levél elején helyezzünk el call-to-action gombot, ami egyértelműen kifejezi, hogy milyen cselekvést várunk el az olvasótól. Az elhelyezését tekintve legyen kiszámítható, olyan helyre helyezzük, ahol biztosan észre fogják venni.
4. A kommunikációnk lényegretörő, tiszta és egyértelmű legyen. Egyszerűen ragadjuk meg a lényeget, a tartalom legyen személyreszabott. Húzzuk el a mézes madzagot, hogy az olvasót kattintásra ösztönözze. Válasszunk egyszerű betűtípust.
5. A tartalmat vizuális elemekkel, képekkel, ikonokkal tudjuk erősíteni. Ellenőrizzük a linkeket, hogy biztosan jó helyre vigyenek át. Érdemes szem előtt tartani, hogy az érkezési oldal és a levél harmonizáljon egymással színben, ajánlatban és tartalomban is.
6. Hatékonyságunkat növelheti, ha a levél végén is elhelyezünk egy call-to-action gombot. Nem szabad egyszerre több különböző gombot használni.
Ha ezeket mindig szem előtt tartjuk, már egy lépéssel közelebb kerülünk ahhoz, hogy növeljük a hatékonyságunkat az e-mail marketing kampányok terén.