Mivel manapság az e-mail a hivatalos kommunikáció eszköze, az e-mail direkt marketing is nagy népszerűségnek örvend. De mitől is lesz hatékonyabb, mint a TV és rádió reklámok?

Először is a kifinomult targetálásnak köszönhetően: cégünk nem csak adatalapú, hanem viselkedés szerinti célcsoportokat tud generálni ügyfeleink részére, így a hirdetés biztosan célba ér.

Emellett magas válaszadási arány jellemzi az eDM-et, átlagosan 1 és 5 százalék között van az átkattintók száma. Ügyfeleinknek a kampány ideje alatt valós idejű statisztikát biztosítunk, így lehetőség van finomhangolásra, amennyiben szükséges. Pontos adatok állnak rendelkezésre arról, hogyan konvertálnak a kiküldött levelek.

Nagy előny más médiumokkal szemben, hogy a direkt marketing kampányokat akár 1-2 nap alatt le lehet bonyolítani – látható eredménnyel.

Kollégáink nagyfokú szakértelemmel még több hasznos tanáccsal tudnak szolgálni, mint például kreatív készítési ötletekkel, tárgy javaslatokkal, kampány optimalizálási javaslatokkal.