Hogyan tudsz elérni egy e-DM kiküldéssel több százezer releváns érdeklődőt egy gombnyomásra? Hogyan hozhatsz ki még többet az e-DM kampány után? Hogyan juthatsz friss, releváns listához, hogy saját üzeneteddel keresd meg a célcsoportod és szerezz róluk bővebb információt? Ezen kérdésekre találsz választ a következő blog bejegyzésből.

A Back to School kampány során a fókusz kifejezetten az iskolások és a döntéshozó szülők elérésén van. Nem csak a kisiskolásokra kell gondolni, hanem a felsőoktatási intézménybe, ezek kollégiumába vagy albérletbe készülő felnőtt diákokra is. Vétek lenni kihagyni a korban nagyobbakat a tervezés során, hiszen jelentős vásárlóerőt képeznek.

Figyelemfelkeltő és probléma felvető vagy edukációs kampányokkal már augusztus elején érdemes kezdeni és fokozatosan rávezetni a célközönséget a közelgő iskola kezdésére. Azonban általánosságban elmondható, hogy mi magyarok szeretünk halogatni, így sok mindent az utolsó napokra és pillanatokra hagyunk. Gondoljunk csak bele, hogy íróeszközöket túlnyomó többségben augusztus második felében szerzik be a családok, viszont ha neked ruházati / cipő vagy műszaki illetve egyéb kiegészítő terméked van, akkor a kora őszi időszakban, azaz még szeptember végéig is el tudod nyújtani a kampányidőszakot.

Érdemes követni az aktuális trendeket, hisz évről-évre sokat változnak az aktuálisan „menő” kiegészítők és egyéb más termékek, építsd ezt bele a kommunikációba! Ne feledd, ne csak eladni próbálj! Hasznos suli kezdő ötletek is nagy forgalmat tudnak generálni, hisz az elköteleződést erősítik a terméked vagy szolgáltatásod iránt. Minden időszakban legyél ott a fejekben!

Az e-DM kiküldés előnye, hogy gyorsan tervezhető és indítható. A kreatívon az utolsó pillanatig tudunk változtatni. Kipróbálhatsz többféle feladót és tárgyat ingyenesen, hogy élesben a leghatékonyabban hasítson. Ami az egyik legfontosabb dolog, hogy pontosan célzott listára küldhető. 2,4 millió tagú adatbázisunkból kiválóan leválogatható akár viselkedés alapon a célcsoport, ami kulcselme a kampány sikerességének. Ennek oka, hogy évek óta indítunk Back to School témájú kiküldéseket, illetve egész évben logoljuk az alsó és felső iskolás vagy kamasz gyermekes szülőket, illetve a felsőoktatásban tanulókat.

 

Konverzió növelési ötletek az e-DM kampányra alapozva

A konverzió az e-DM kampány kiküldést követően is növelhető, hisz a kampányod iránt érdeklődőket észleljük, akiket újból elérünk és aktivitásra ösztönzünk Facebook retarget kampánnyal. Ez a Smart Data szolgáltatásunk. Az e-DM megnyitói egy nagyon friss, azonnali listát képeznek, melyet a saját PPC-s kollégád nem feltétlenül ér el éppen ebben az időszakban.

Amennyiben nem csak webshopod van, hanem üzleted is, ahová be tudnak menni személyesen a vásárlók, úgy a Web Push szolgáltatásunkkal juttatjuk el az üzenetet, mely geolokáció alapon jól célozható. Böngésző alapú értesítést küldünk a felhasználók mobiljára vagy laptopjára, ezen szolgáltatások elszámolása CT alapon történik.

További forgalomnövelő lehetőség, ha az érdeklődők telefonszámának leválogatása után a Call Centerünket vesszük igénybe és a bizonytalan potenciális vásárlókat az élő hang segítségével ismét megszólítjuk.

 

Szűrt lista generálása

Egy teljesen igényre szabott listát az adatbázis építő tevékenységünkkel, szűrőkérdés segítségével tudunk létrehozni, pár hét alatt akár tízezres nagyságrendben. Több kérdés is feltehető annak érdekében, hogy a lehető legpontosabban illeszkedjenek a userek a szegmentálási elvárásokhoz. Megoldható az is, hogy a rendszerünkből egy bizonyos válasz után azonnal kimenjen a usernek egy bővebb, információs e-DM.

Ha erre az időszakra akcióval, árengedménnyel készülsz, akciós kuponod célba juttatjuk annak, akinek erre valódi igénye van.

Fontos tudni, hogy a usereket a folyamat során egyáltalán nem toljuk el egyik válaszadás irányába sem, erre felhívjuk kiemelt helyen a figyelmüket. Így érjük el, hogy valós igényeket, szokásokat mérünk fel.

Az együttműködési lehetőségek száma rengeteg, a folyamatos fejlesztésnek köszönhetően számos kreatív, egyedi ötletet meg tudunk már valósítani.

A felsorolt szolgáltatásaink bevonásával integrált kampány tervezhető erre a fontos időszakra.

Személyre szabott Back to School ajánlattal és közös ötleteléssel kapcsolatban keresd a kapcsolattartód!

 

 

VEDD FEL A KAPCSOLATOT VELÜNK!