Konverzió növelés felsőfokon: ebben a cikkben olyan tényezőket gyűjtöttünk össze az elmúlt 10 év tapasztalatából, amik hozzájárulhatnak a konverziós arány növeléséhez.

1. Ajándék a potenciális vásárlóknak
Nincs annál nagyobb behúzó erő, ha valamit kínálunk a lehetséges ügyfeleinknek ingyen. Ez a bizalom és hűség megteremtésének kiváló módja is egyben. Jól tudjuk, hogy ebben a rohanó világban semmi sincs ingyen, nincs ez másként a felhasználóink idejével sem. Azoknál a kampányoknál, ahol garantált ajándékot biztosítottunk, sokkal magasabb átkattintási arányt értünk el.

2. A weboldal optimalizálása
A konverziós arány növelésének a legjobb módja, ha érdekes tartalommal tartjuk a látogatókat a webhelyünkön. Ezért elengedhetetlen, hogy a CTA gomb hirdetésvezérelt céloldalra vezessen, amely egyértelmű cselekvésre ösztönöz, egy pontosan meghatározott marketing cél érdekében.

3. Teszteld a nyitóoldalakat!
Az A/B tesztek a modern marketingszakember eszköztárának a releváns részei. Nem győzzük hangsúlyozni partnereinknek, hogy mennyire fontos a tárgyat, feladót, kreatívot tesztelni, de ez ugyanúgy igaz a landing oldalakra is. A jobban teljesítő sokkal jobb eredményre vezet, ezért ne féljünk tesztelni a tartalmi ajánlatokat, az űrlapokat vagy akár az oldal designt.

4. Használd a remarketinget!
Ez a módszer segít visszahódítani azokat a potenciális ügyfeleket, akik egyszer már interakciót mutattak a termékünk iránt. Különösen akkor hatékony, ha újból megcélozzuk azokat az embereket, akik magas konverziót elérő weboldalakat látogatnak meg.

5. Visszaszámlálás
A visszaszámláló alap gondolata az, hogy cselekvésre ösztönözze az olvasókat, mielőtt kifutnának az időből. Használjuk bátran termékbemutatóra, promóciós kódra, amely hamarosan lejár, szezonális eseményre vagy webináriumra, vagy akár ajándékra, ami csak korlátozott számban érhető el. A visszaszámlálást jelezheti egy GIF, ami egy ketyegő órát jelképez, ez sokkal látványosabbá is teszi a levelünket. Ezzel nem csak az edm designunkat dobjuk fel, hanem maximalizáljuk a jobb eredmény elérését.

6. Köszönőoldal
Mindenki szívesen hallja, hogy “Köszönöm!”. Ez nem csak a személyes kapcsolatokban, hanem az online világban is így van. A köszönőoldal megmutatja az ajánlatot, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy azonnal éljenek is vele. Ezzel az apró gesztus által alakíthatunk ki bizalmas viszonyt felhasználóinkkal.

7. Interaktív e-mailek
Az interaktív, reagáló e-mailek az e-mail marketing szent grálja. Fokozzák az ügyfelek elkötelezettségét és szignifikánsan növelik az e-mail interakciót. Az animált CTA gombok, a rollover effektusok a termékkínálat bemutatásához, interaktív képek és termékkörhinta, amelyet a felhasználó irányít, felmérések, közvélemény-kutatások és a felhasználók által létrehozott interaktív tartalom – ezek mind olyan elemek, amelyek 2021-ben várhatóan fellángolnak.

Használjuk bátran a fent említett módszereket, ezek egyszerűen, de hatékonyan befolyásolhatják a konverzió alakulását.

 

VEDD FEL A KAPCSOLATOT VELÜNK!