Az ePlakát termék felépítése

  • Többszörösen szűrt eDM adatbázis, mélytargetált célcsoport
  • Ezen userek elérése a kampány alatt akár 6-8 alkalommal
  • Minden kiküldés után Facebook remarketing az érdeklődő tagoknak
  • Így megvalósul a plakát kampányokkal elérhető érdeklődés az online térben!

Az eDM láb előnyei a kampányban

  • Személyhez szóló, erősen figyelemfelkeltő eszköz
  • 60+ filter használatával pontosan célozható
  • A megnyitás már interakciót jelent
  • Digitális szórólapként működik ebben a megoldásban
  • Amennyiben nem nyitják meg a levelet, a „Feladó” és „Tárgy” mezőket látják a userek így a brand és a headline eljut mindenkihez!
  • Adaptálható, könnyen tervezhető, rövid időn belül indítható, az eredmény azonnali és jól mérhető.
  • Lehetőség van arra, hogy a megnyitókat, akik nem kattintotta már egy másik üzenettel célozzuk meg.

A kampány folyamata

Az ePlakát kampány várható eredményei

  • Egy jól megfogalmazott üzenetet és egy egyedi kreatívot azonnal tárol az agyunk.
  • Kiválóan kiegészíti a tv-s és/vagy plakát hirdetéseket
  • Az online eszköz előnye, hogy a user azonnal cselekedni tud, akár vásárlást is realizálhat
  • A promóció többször látható, így jobban növeli a brand ismertségét, tudati szintre emelkedik az üzenet
  • Folyamatos érdeklődést generál két külön csatorna összehangolt használatával

Az ePlakát és e-DM kampány összehasonlítása

VEDD FEL A KAPCSOLATOT VELÜNK!