Az ePlakát termék felépítése
- Többszörösen szűrt eDM adatbázis, mélytargetált célcsoport
- Ezen userek elérése a kampány alatt akár 6-8 alkalommal
- Minden kiküldés után Facebook remarketing az érdeklődő tagoknak
- Így megvalósul a plakát kampányokkal elérhető érdeklődés az online térben!
Az eDM láb előnyei a kampányban
- Személyhez szóló, erősen figyelemfelkeltő eszköz
- 60+ filter használatával pontosan célozható
- A megnyitás már interakciót jelent
- Digitális szórólapként működik ebben a megoldásban
- Amennyiben nem nyitják meg a levelet, a „Feladó” és „Tárgy” mezőket látják a userek így a brand és a headline eljut mindenkihez!
- Adaptálható, könnyen tervezhető, rövid időn belül indítható, az eredmény azonnali és jól mérhető.
- Lehetőség van arra, hogy a megnyitókat, akik nem kattintotta már egy másik üzenettel célozzuk meg.
A kampány folyamata
Az ePlakát kampány várható eredményei
- Egy jól megfogalmazott üzenetet és egy egyedi kreatívot azonnal tárol az agyunk.
- Kiválóan kiegészíti a tv-s és/vagy plakát hirdetéseket
- Az online eszköz előnye, hogy a user azonnal cselekedni tud, akár vásárlást is realizálhat
- A promóció többször látható, így jobban növeli a brand ismertségét, tudati szintre emelkedik az üzenet
- Folyamatos érdeklődést generál két külön csatorna összehangolt használatával