Ebben az írásomban a megrendelő saját adatbázisának feldolgozásáról fogok több információt megosztani Veletek. Remélve, hogy így mindenkinek nagyobb rálátása lesz, hogy milyen lehetőségei vannak a fiókban lapuló telefonszámokkal kapcsolatban.

Milyen lehetőségek rejlenek a saját adatbázis feldolgozásában?

  • vásárlói elégedettség mérés
  • termékfejlesztés
  • igényfelmérés
  • értékesítés

Megrendelői adatbázis feldolgozásának folyamata

  1. Adatbázis átadása:
    • A megrendelő titkosított formában átadja a feldolgozásra szánt adatokat a Call Center részére
  2. Feldolgozás
    • A kapott adatokat a Call Center feldolgozza, a megrendelővel közösen megalkotott script alapján.
  3. Leadek átadása
    • A megrendeléseket, leadeket, valamint a hívások statisztikáját előre megbeszélt időközönként megkapja a megrendelő. Így az ügyfél pontosan nyomon tudja követni a projekt alakulását.

Következő részben az adatbázis bérélés lehetőséget fogom bővebben kifejteni.

VEDD FEL A KAPCSOLATOT VELÜNK!