1. Ökológia lábnyom mentes, nincs papír felhalmozás!

Egy globális kutatás szerint a fogyasztók 81%-a érzi úgy, hogy a cégek felelősek azért, hogy tegyenek a környezetükért, és a jövőben ez a fajta vásárlói gondolkozásmód be fog épülni a vásárlók döntésmechanizmusába. Az ezt kiszolgáló kommunikációt többször közösségtudatos marketingnek hívják. Példával, ha két hasonló cég közül egyik tesz a környezetért, a másik pedig nem (vagy nem kommunikálja), akkor az előző kerül előnybe. Éppen ezért nem kizárt, hogy 2021-ben a márkák elmozdulnak a hagyományosnak számító marketingstratégiáktól, és helyette inkább a nemes ügyek vezérelte kommunikációra váltanak át. Viszont nem elég csak ezt mondani, a transzparencia és a hitelesség fontos, hogy valóban tesznek érte, mert könnyen a márka és az addig elért eredmények rovására mehet.

2. e-DM kiküldést követően saját címlista növelés

3. Közvetlen és közvetett ráhatás

Amennyiben a fő cél az eladás, már azonnali új vásárlók megszerzési lehetséges, illetve jó hatással van a további kommunikációs csatornákra (Facebook, Google Ads, stb) melyek később mérhetőek.

4. Személyes megszólítás

A perszonalizáció 122%-kal növeli a ROI-t és 6x több átkattintást is eredményezhet. A perszonalizált tárgysorok 26%-kal növelik a megnyitási arányt (Campaign Monitor). Az Epsilon kutatása szerint a vásárlók 80%-a szívesebben költ, ha perszonalizált tapasztalata van (= úgy érzi, valóban neki szól), és az átlagos vásárlók 36%-a nyilatkozott úgy, hogy szeretne jobb személyre szabottságot a jelenleg használt szolgáltatásnál. Egy most még csak kísérleti irány, hogy célszoftverekkel (mint pl. az Optimizely) teljesen más landing oldalt, weboldalt vagy termékoldalt mutatunk attól függően, hogy milyen információink vannak az éppen minket böngészőről.

5. Minden esetben látható a feladó név és a tárgy megnyitás nélkül!

Levél megnyitás nélkül is látja a felhasználó a feladó nevét és a tárgyat, hogy ki és miért kereste őt:

Ezzel a hirdető brand és üzenete akkor is eljut az olvasóhoz, ha éppen nincs lehetősége megnyitni a levelet.

VEDD FEL A KAPCSOLATOT VELÜNK!