Ha próbáltál már e-DM kiküldést, akkor tudod mennyire fontos a megfelelő üzenetet a megfelelő személyeknek a megfelelő időben eljuttatni, viszont mi lenne ha az aktuális e-DM kampányodhoz nem csak online, hanem az élő hang segítségét is igénybe vennéd?
Lássuk, hogy mire is nyújt megoldást a Call Centerünk és hogy hogyan kapcsolódik az e-DM kiküldéshez.
Röviden, hogyan indultunk és mi volt az oka, hogy a Jaguár Média Call Centere 2015-ben megkezdte a működését.
Piaci előnyünk a versenytársakhoz képest, hogy a saját 2.2millió egyedi felhasználói e-mail címlistánkból több mint 600.000 felhasználónak tudjuk a telefonszámát, valamint az évek óta működő adatbázis építési szolgáltatásnak köszönhetően folyamatosan építünk nem csak új e-mail címeket, hanem új telefonszámokkal rendelkező felhasználókat.
Nálunk nincs „adat szegény környezet”, pontosan ez az a plusz, ami hosszú távon garantálja a független és önálló működésünket.
Az alábbi módokon tudjuk az Call Center szolgáltatást egy e-DM kiküldéshez kapcsolni.
Első lépésként közösen meghatároztuk e-DM kiküldés szempontjából releváns célközönséget és erre a címlistára kiküldjük az ajánlatot.
A kiküldést követen média oldalról pontosan és azonnal látjuk a felhasználóinkat, akik aktivitást vagy érdeklődést mutattak az e-DM levélben olvasható tartalom iránt, majd elvégzünk egy további leválogatást, hogy az aktuális érdeklődőkből kik rendelkeznek telefonszámmal.
A második leválogatás után kezdi meg a munkáját a Call Centerünk, hisz egy 3-4 vagy 500ezer címlistára való kiküldésnél a leválogatást követen több ezer felhasználót tudunk megszólítatni közvetlenül telefonon keresztül is.
A telefonos címlista, ami ezáltal közvetlenül az operátorainkhoz kerül már egy erős affinitást mutató célközönséget fog takarni, ezáltal nem végzünk klasszikus „hideghívásokat”, ami költséghatékonyabb együttműködést tud eredményezni és a kitűzött célok elérési idejét is le tudja csökkenteni.
Milyen problémákat tud megoldani az élőhangos megszólítás?
A Call Centerünk kimenő és bejövő hívásokkal tud megoldást nyújtani az alábbi módokon.
Kimenő hívások esetén:
- Igényfelmérés, segítségnyújtás:
– igényfelmérés: érdeklődők vagy ügyfelek felhívása, hogy van e valami olyan plusz szolgáltatás amit szívesen használnának (pl: szülinapi akciós kártya, amit az ügyfél csak a szülinapján tud igénybe venni és X% kedvezményt biztosít)
– segítségnyújtás: amikor az ügyfél éppen a vásárlását próbálja intézni a honlapon keresztül akkor egy bekúszó ablakocskában megjelenne egy üzenet az alábbi tartalommal ” Segítségre van szüksége a rendelés leadásához? Kérjen visszahívást!” Így azokat az ügyfeleket is ki lehet szolgálni aki nem teljesen biztosan kezeli az online felületeket. - Vásárlói elégedettség mérése: meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás (pl. rendelés rögzítése után egy héttel felhívni az ügyfelet, hogy megkapta e a csomagját és abban rendben talált e mindent)
- Értékesítés: megadott termékek értékesítése telefonon keresztül (pl. új, sláger termékek akciós bevezetése)
- Időpont egyeztetés
Bejövő hívások (ügyfélszolgálat):
- Panaszkezelés: dedikált telefonszám létrehozása, ahol az ügyfelek visszajelzést tudnak adni (pl. rossz terméket rendelt meg)
- Rendelésfelvétel: dedikált telefonszám létrehozása arra az esetre, ha az ügyfélnek kérdése lenne a rendelésével kapcsolatban, mert még nem biztos a dolgában
Összegzés
A bizonytalan felhasználókat újból el tudjuk érni és a több éves tapasztalattal rendelkező operátoraink segítenek a potenciális ügyfeleknek a döntés meghozatalában.
További értékesítés lebonyolítása ( lead generálás).
Saját emberi erőforrás hiányában a kiegészítő szolgáltatásokat, mint például a rendelésfelvétel / panaszkezelés felvételét is el tudjuk végezni.
Személyre szabott ajánlatért kérd munkatársaink segítségét!