Ebben az írásomban a megrendelő saját adatbázisának feldolgozásáról fogok több információt megosztani Veletek. Remélve, hogy így mindenkinek nagyobb rálátása lesz, hogy milyen lehetőségei vannak a fiókban lapuló telefonszámokkal kapcsolatban.
Milyen lehetőségek rejlenek a saját adatbázis feldolgozásában?
- vásárlói elégedettség mérés
- termékfejlesztés
- igényfelmérés
- értékesítés
Megrendelői adatbázis feldolgozásának folyamata
- Adatbázis átadása:
- A megrendelő titkosított formában átadja a feldolgozásra szánt adatokat a Call Center részére
- Feldolgozás
- A kapott adatokat a Call Center feldolgozza, a megrendelővel közösen megalkotott script alapján.
- Leadek átadása
- A megrendeléseket, leadeket, valamint a hívások statisztikáját előre megbeszélt időközönként megkapja a megrendelő. Így az ügyfél pontosan nyomon tudja követni a projekt alakulását.
Következő részben az adatbázis bérélés lehetőséget fogom bővebben kifejteni.