Optin adatbázis
Az Optin adatbázis a Lakáskínálat, Flinter és Alföldapró adatbázisok egyesítésével hoztuk létre az adatbázist. A későbbiekben nyereményjátékok útján újabb tagokat építettünk hozzá, amik teljesen megfelelnek az adatvédelmi előírásoknak. Az egyedülálló szűrők segítségével pontos célcsoportot tudunk képezni, így az üzenetét csak olyanok kapják meg, akik valóban, potenciális érdeklődők lehetnek az Ön termékei vagy szolgáltatásai iránt. A kivételesen egyedi targetálásnak köszönhetően a kampányok magas konverziót hoznak. Célcsoport leválogatásánál nem csak a demográfiai adatokat, hanem a viselkedés alapú adatokat is figyelembe vesszük.
Főbb jellemzői:
- elemszám: 817 000
- bejutási arány: 97-100%
- lakás iránt érdeklődők
- duplikációmentes
- folyamatos nyereményjátékokkal építjük vissza a leiratkozókat