Itt a Jaguár Médiánál mindig is fókuszban volt az adatbázis építés. Korábban saját eDM listánk frissítése, növelése kapcsán foglalkoztunk vele, néhány éve pedig már partnereink számára is gyűjtünk hírlevél feliratkozókat. Szeretnénk most bemutatni egy kreatív, új módszerünket, amit használunk az építéshez.
A legtöbb marketinges jól ismeri a bevált, klasszikus recepteket.
– Ajánljunk valami csalit az elérhetőségért cserébe! Mit szólnátok egy ingyenes eBook-hoz? Vagy egy kuponhoz? Esetleg egy online tanfolyamhoz?
– Szuper ötlet! És lehetne egy nyereményjátékunk is! A regisztrációnál elkérjük az email címet, és már csak számolgatni kell a konverziós költséget, optimalizálni, stb.
Mi is használunk sokszor csalit, és gyakorlatilag hetente indítunk nyereményjátékokat. De ezek mellett folyamatosan keressük az új megoldásokat is.
Legújabb brainstormingunk eredménye az uzenetamultbol.hu ahol a felhasználók egy játékos mikroszolgáltatást találnak. Gyakorlatilag egy virtuális palackpostát küldhetnek egy üzenettel saját maguk számára a jövőbe. A dolog móka faktorát az adja, hogy a userek 99%-a egyből elfeledkezik a levélről, és amikor megkapja, akkor teljesen váratlanul éri.
Nyitó kampányunkat 2020 év végén indítottuk azzal az üzenettel, hogy a 2020-as év nem akármilyen év volt, küldjön egy üzenetet magának a legfrissebb gondolataival, érzéseivel. Összegezze, hogyan élte meg a karantént, stb.
Január elején az újévi fogadalmakat lovagoltuk meg, hiszen ez a szolgáltatás pont ideális ahhoz, hogy valaki egy kedves biztatást időzítsen saját maga számára az év tetszőleges időszakára, vagy év végére időzítsen egy elszámoltató üzenetet.
Terveink szerint egész évben releváns lesz a szolgáltatás, hiszen mindig vannak jeles napok, pl. születésnapok, amikor megéri leülni, rendszerezni a gondolatainkat, és meglepni ezzel a jövőbeli énünket.
Az oldal partnereink számára testreszabható, brandingelhető. Ha például egy márka évfordulót ünnepel, a kampány részét képezheti ez a szolgáltatás. Pl. a Jaguár Média idén lesz 10 éves, ezt kiemelve felsoroljuk majd, mi mindent ért el a cég ez idő alatt, majd megkérdezzük a célcsoportunkat, ők hol akarnak tartani 10 év múlva?
Ha szeretnétek kipróbálni a felületet, időzíteni egy üzenetet a jövőbeli énetek számára, ide kattintva megtehetitek 🙂